środa, 29 sierpnia 2012

Powitanie :)

Witam serdecznie! :) Dosyć długo zabierałam się do stworzenia tego oto bloga, ale już jestem. Nagle poczułam chęć podzielenia się moimi przepisami, których mam kilka - w głowie i na papierze. Inni piszą, dzielą się, więc ja też chcę się podzielić tym co wiem! :) Wiem niedużo (z racji swojego wieku:)), ale cały czas się uczę, zbieram przepisy, czasem sama coś wymyślam, testuję. Jednym słowem (a tak naprawdę dwoma;)): kocham gotować!
Moje przepisy są banalnie proste. Nie rzucam się na głęboką wodę, bo niestety nie mam kobiety pod ręką, ażeby mogła mnie w razie "Wu" wyciągnąć z opresji, a mam koleżanek czy przyszłej teściowej nie chcę dręczyć telefonami ;)) Tak że wybieram najprostsze, ale najpyszniejsze przepisy, które wiem, że będę mogła zrobić - a jak ja to umiem to Wy na pewno też :-)) Uwielbiam gotować, smakować... Powiem nieskromnie, że wszystko co robię bardzo mi smakuje :) Lubię swoją kuchnię, lubię dania tak doprawione jak ja doprawiam.
Ach... jaki długi wstęp - nie ma co nudzić, bo i tak pewnie nikt tego nie przeczyta :)
Tak więc zabieram się do pisania... w następnej notce zamieszczę jakiś przepis :) Każdy chcę poprzeć zdjęciem, ażeby jeszcze bardziej zachęcić kogoś do wypróbowania mojego przepisu :) Niestety zauważyłam, że zdjęcia trochę przekłamują - niestety na moją niekorzyść :/ Potrawy nie wychodzą tak dobrze jak smakują... Ale wierzcie mi na słowo, że są bardzo dobre :)
Pozdrawiam serdecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz